Service overeenkomsten

Uiteraard willen wij graag alle klanten (snel) van dienst zijn. Maar met een service overeenkomst ben je ervan verzekerd dat wij binnen een bepaalde tijd en tegen bepaalde voorwaarden je storing zullen behandelen.

NEMESYS heeft diverse vormen service overeenkomsten; voor ICT, voor Vaste Telefonie en een Strippenkaart overeenkomst.

SERVICE OVEREENKOMST

Bij een service overeenkomst ICT stelt NEMESYS professionele technici beschikbaar indien de apparatuur onverhoopt niet naar behoren functioneert. NEMESYS waarborgt deze beschikbaarheid binnen het overeengekomen tijdsbestek.

Full Beheer overeenkomst ICT

Met de Full Beheer overeenkomst ICT draagt NEMESYS zorg voor het beheer van de ICT-omgeving. Naast een garantie op de responsetijd t.a.v. gemelde opdrachten bij onze supportdesk, wordt gezorgd voor remote beheer op reguliere basis. Verder zijn het remote behandelen en doorvoeren van mutaties, updates, changes en overige zaken die standaard onder het server- en/ of werkplekbeheer vallen inbegrepen. Tevens zullen onze professionele technici het systeem monitoren en loggen, zodat eventuele problemen vroegtijdig ontdekt en aangepakt kunnen worden. De Full Beheer overeenkomst kan afgesloten worden op server- en op werkplekniveau.

Vormen op serverniveau: Standaard/ Plus/ 24-uurs

Vormen op werkplekniveau: Standaard

  • Standaard: Responsetijd van maximaal 8 kantooruren
  • Plus: Responsetijd van maximaal 4 kantooruren
  • 24-uurs: Responsetijd van maximaal 4 klokuren

Semi Beheer overeenkomst ICT

Met de Semi Beheer overeenkomst ICT draagt NEMESYS zorg voor een gedeelte van het beheer van de ICT-omgeving. Naast een garantie op de responsetijd t.a.v. gemelde opdrachten bij onze supportdesk, zullen onze professionele technici het systeem monitoren en loggen zodat eventuele problemen vroegtijdig ontdekt en aangepakt kunnen worden. Deze overeenkomst kan afgesloten worden op server- en op werkplekniveau.

Vormen op serverniveau: Standaard/ Plus/ 24-uurs

Vormen op werkplekniveau: Standaard

Regulier Beheer overeenkomst ICT

De Regulier Beheer overeenkomst kan afgesloten worden als toevoeging op een Full Beheer of Semi Beheer overeenkomst. Op reguliere basis vindt er onderhoud en controle van het ICT systeem plaats bij de klant op locatie. Dit gebeurd op vooraf vastgestelde en overeengekomen tijden. Hiermee waarborg je een ICT omgeving die altijd up-to-date is, voldoende schijfruimte biedt, vrij is van ongewenste data, etc. Kortom, je eigen systeembeheerder op vaste tijden bij jou op locatie.

SERVICE OVEREENKOMST VASTE TELEFONIE

Met een service overeenkomst vaste telefonie heb je geen onvoorziene kosten in geval van storingen, maar een all-in prijs waarin arbeidsloon, voorrijkosten en materiaalkosten zijn ondergebracht. Met een service overeenkomst verzeker je je van een gegarandeerde beschikbaarheid van mens en materiaal binnen een overeengekomen tijdsbestek.

  • Standaard: Responsetijd van maximaal 8 kantooruren
  • Plus: Responsetijd van maximaal 4 kantooruren
  • 24-uurs: Responsetijd van maximaal 4 klokuren

Regulier Beheer Overeenkomst Vaste Telefonie

Op reguliere basis vindt er onderhoud plaats aan uw telefoniesysteem bij u op locatie. De regulier beheerovereenkomst biedt de mogelijkheid, om op vooraf overeengekomen tijden, een professionele technicus uw telecombeheer te laten uitvoeren.

Support Overeenkomst Vaste Telefonie

De support overeenkomst biedt de mogelijkheid om mutaties aan de telecomapparatuur binnen kantoortijden uit te laten voeren middels remote support. NEMESYS waarborgt de beschikbaarheid van professionele technici, die met een gedegen kennis van de apparatuur mutaties kunnen doorvoeren en vragen kunnen beantwoorden, zonder dat je daar losse facturen voor ontvangt.

STRIPPENKAART

De strippenkaart overeenkomst biedt de mogelijkheid om een tegoed, met aanzienlijke kortingen, in te kopen voor arbeidsuren en voorrijkosten. De strippenkaart kan zowel voor ICT werkzaamheden als voor Telecom werkzaamheden gebruikt worden.