Telecombeheer

Efficiënt en deskundig Telecom beheer, is van groot belang voor iedere organisatie die afhankelijk is van telefonie en bereikbaarheid. En welke organisatie is dat niet tegenwoordig? Een storing aan de telefooncentrale kan namelijk het hele bedrijf platleggen. NEMESYS zorgt ervoor dat het telefoniesysteem operationeel is én blijft, zowel hard- als softwarematig. Vanuit preventief oogpunt geven wij advies over hoe het systeem zo efficiënt mogelijk kan worden ingericht en beheerd.

Deskundig telecom en systeem beheer

Geen eigen telecom- of systeembeheerder in dienst en toch een goed beheerd telefoniesysteem? Is er behoefte aan specifieke kennis of kies je er bewust voor om het beheer uit te besteden? Kies dan voor een deskundige en gecertificeerde servicetechnicus van NEMESYS op locatie. Dit is zowel mogelijk op reguliere basis als op ad-hoc basis.

Beheer overeenkomsten bij verhuizingen, uitbreiding of mutaties

Is de huidige telefooncentrale nog niet toe aan vervanging, maar ga je (intern) verhuizen? Of kom je capaciteit te kort, moet je uitbreiden, of kloppen bepaalde programmeringen niet meer? Ook dan zijn wij je graag van dienst. Bij een beheer overeenkomst stelt NEMESYS professionele technici beschikbaar als de apparatuur niet naar behoren functioneert. NEMESYS waarborgt deze beschikbaarheid binnen het overeengekomen tijdsbestek.

Serviceovereenkomst vast telefonie

Met een serviceovereenkomst vaste telefonie heb je geen onvoorziene kosten in geval van storingen, maar een all-in prijs waarin arbeidsloon, voorrijkosten en materiaalkosten zijn ondergebracht. Met een serviceovereenkomst verzeker je je van een gegarandeerde beschikbaarheid van ons professioneel personeel en materiaal binnen een overeengekomen tijdsbestek. Voor het beheer van telecom bieden wij de volgende pakketten aan:

  • Standaard: responsetijd van maximaal 8 kantooruren
  • Plus: Responsetijd van maximaal 4 kantooruren
  • 24-uurs: Responsetijd van maximaal 4 klokuren

NEMESYS regulier beheer en supportovereenkomst

Op reguliere basis vindt er onderhoud plaats aan het telefoniesysteem op locatie. De regulier beheer overeenkomst biedt de mogelijkheid om op vooraf overeengekomen tijden, een professionele technicus het telecombeheer te laten uitvoeren.

De supportovereenkomst biedt de mogelijkheid om mutaties aan de telecomapparatuur binnen kantoortijden uit te laten voeren middels remote support. NEMESYS waarborgt de beschikbaarheid van professionele technici, die met een gedegen kennis van de apparatuur mutaties kunnen doorvoeren en vragen beantwoorden, zonder dat je daar aparte facturen voor ontvangt. Heb je nog vragen over telecom beheer? Bel ons dan op 088-633 1000 en wij helpen je graag verder.