Telecombeheer

Efficiënt en deskundig beheer van de Telecom omgeving is van groot belang voor iedere organisatie die afhankelijk is van telefonie en bereikbaarheid. En welke organisatie is dat niet tegenwoordig? Een storing aan de telefooncentrale kan het hele bedrijf platleggen.

NEMESYS zorgt ervoor dat het telefoniesysteem operationeel is én blijft, zowel hard- als softwarematig. Vanuit preventief oogpunt geven wij advies over hoe het systeem zo efficiënt mogelijk kan worden ingericht en beheerd.

DESKUNDIG BEHEER

  • Geen eigen telecom- of systeembeheerder in dienst en toch een goed beheerd telefoniesysteem?
  • Is er behoefte aan specifieke kennis of kies je er bewust voor om het beheer uit te besteden?

Kies dan voor een deskundige en gecertificeerde service technicus van NEMESYS op locatie. Dit is mogelijk zowel op reguliere basis als op ad-hoc basis.

Verhuizing, uitbreiding en mutaties

Is de huidige telefooncentrale nog niet toe aan vervanging, maar ga je (intern) verhuizen, kom je capaciteit tekort, moet je uitbreiden, of kloppen bepaalde programmeringen niet meer? Ook dan zijn wij je graag van dienst.

BEHEER OVEREENKOMSTEN

Bij een beheer overeenkomst stelt NEMESYS professionele technici beschikbaar als de apparatuur onverhoopt niet naar behoren functioneert. NEMESYS waarborgt deze beschikbaarheid binnen het overeengekomen tijdsbestek.

Service overeenkomst Vaste Telefonie

Met een service overeenkomst vaste telefonie heb je geen onvoorziene kosten in geval van storingen, maar een all-in prijs waarin arbeidsloon, voorrijkosten en materiaalkosten zijn ondergebracht. Met een service overeenkomst verzeker je je van een gegarandeerde beschikbaarheid van mens en materiaal binnen een overeengekomen tijdsbestek.

  • Standaard: Responsetijd van maximaal 8 kantooruren
  • Plus: Responsetijd van maximaal 4 kantooruren
  • 24-uurs: Responsetijd van maximaal 4 klokuren

Nemesys Regulier Beheer Overeenkomst

Op reguliere basis vindt er onderhoud plaats aan het telefoniesysteem op locatie. De regulier beheer overeenkomst biedt de mogelijkheid, om op vooraf overeengekomen tijden, een professionele technicus het telecombeheer te laten uitvoeren.

Nemesys Support Overeenkomst

De support overeenkomst biedt de mogelijkheid om mutaties aan de telecomapparatuur binnen kantoortijden uit te laten voeren middels remote support. NEMESYS waarborgt de beschikbaarheid van professionele technici, die met een gedegen kennis van de apparatuur mutaties kunnen doorvoeren en vragen kunnen beantwoorden, zonder dat je daar separate facturen voor ontvangt.