Wij staan voor je klaar

Eén van de zes beloftes van NEMESYS is: wij staan voor je klaar. Dag en nacht. Want problemen doen zich niet alleen tussen 9 en 5 voor. Wat dat voor jou betekent, vertelt Ad van Arkel, technisch directeur van NEMESYS.

24/7

“Tijdens kantooruren is het natuurlijk niet zo ingewikkeld. Dan zit onze servicedesk voor je klaar en staan we jou direct te woord wanneer je ons belt met een vraag of een probleem. Is het na kantoortijd? Dan bel je hetzelfde nummer en maak je via het keuzemenu duidelijk wat je probleem is. Vervolgens gaat de dienstdoende technicus jouw bericht beluisteren en neemt hij of zij contact met jou op, om je te vertellen hoe we het probleem gaan oplossen of om extra informatie te vragen.

Soms blijkt het probleem buiten ons te liggen, bijvoorbeeld wanneer een telecomprovider een landelijke of regionale storing heeft. Daar kunnen we zelf niet zoveel aan doen. In andere gevallen kunnen we het probleem vaak op afstand oplossen. En als het nodig is, komen we natuurlijk gewoon naar je toe.”

Servicecontract

Voor hulp buiten kantooruren kun je een servicecontract afsluiten met NEMESYS. Heb je geen servicecontract, maar is er tóch onverhoopt iets mis ’s avonds of in het weekend? Ook dan staan we uiteraard voor je klaar. “Je betaalt dan wel extra kosten, maar in principe helpen we je ook dan bij het oplossen van je probleem.

Natuurlijk is dat wel afhankelijk van bepaalde factoren. Voor klanten met een servicecontract zorgen we dat we alles op voorraad hebben, zodat we bijvoorbeeld kapotte hardware snel kunnen vervangen. Heb je geen contract, dan kan het zijn dat we in zo’n geval de apparatuur of het onderdeel niet op voorraad hebben en je niet meteen kunnen helpen. Maar bij de meeste softwarematige problemen kunnen we dat natuurlijk wél.”

Tevreden klanten

Hoe vaak gebeurt het eigenlijk dat klanten buiten kantooruren naar NEMESYS bellen vanwege storingen? “We krijgen regelmatig telefoontjes van onze klanten, die tegen uiteenlopende problemen aanlopen. Veel van onze klanten zijn bijvoorbeeld actief in de zorg. Dan moet je altijd bereikbaar zijn.

Over het algemeen geldt wel dat onze klanten die we hebben geholpen met een servicemelding buiten kantoortijd, heel tevreden zijn over de afhandeling. Dat kunnen we zien aan de resultaten van de klanttevredenheidsonderzoeken die we uitvoeren. Ze zijn blij dat we de kennis en de materialen in huis hebben om hen snel te kunnen helpen. Zo maken we onze belofte waar dat we dag en nacht voor je klaarstaan.”

Ook 24/7 service?

Wil jij ook 24 uur per dag kunnen rekenen op de expertise van NEMESYS? Sluit dan een servicecontract af en je kunt zorgeloos werken. Altijd en overal. Dat beloven we jou!