Directe klantherkenning zorgt voor optimale beleving

Je weet als geen ander dat persoonlijk contact met je klanten het meest gewenst is. Dat geldt zowel voor je klant als voor jezelf. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Toch zijn er oplossingen die bijvoorbeeld telefonisch klantencontact enorm optimaliseren.

Directe persoonlijke herkenning

De ultieme wens van zowel de klant die jouw bedrijf belt als de medewerker die de telefoon aanneemt, is dat de klant direct persoonlijk herkend wordt en ook als zodanig te woord wordt gestaan. De klant voelt zich erkend en houdt hierdoor het positieve gevoel over als belangrijke klant herkend te worden.

Met gebruik van de juiste tools hoeft de klant bijvoorbeeld geen klantnummer, kenteken of adresgegevens op te noemen, want de medewerker heeft met één muisklik alle klantgegevens beschikbaar op zijn/haar beeldscherm. Het gesprek kan hierdoor, naast die belangrijke klantherkenning, snel en efficiënt afgehandeld worden omdat de medewerker alle beschikbare informatie op zijn/haar beeldscherm paraat heeft.

Herkenning = Erkenning = Waardering

Wat levert telefonisch relatiemanagement je op? We hebben de belangrijkste voordelen voor je klanten en uiteraard voor je eigen bedrijf op een rijtje gezet.

  • Klantherkenning. De klant wordt direct herkend bij een telefonisch gesprek. Hierdoor voelt een klant zich echt klant.
  • Persoonlijke benadering. Je kunt de klant direct persoonlijk te woord staan.
  • Direct beschikbare informatie. De klant hoeft geen persoonlijke gegevens op te geven omdat je die informatie al direct ter beschikking hebt.
  • Snelle antwoorden. Door de snelle beschikbaarheid van informatie kan de klant snel en efficiënt worden geholpen.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van directe klantherkenning en de tools die Estos en NEMESYS hiervoor bieden? Download dan de folder directe klantherkenning of neem telefonisch contact met ons op; 088-633 1000.

Download folder directe klantherkenning