NEMESYS wint tender vaste telefonie Hyatt Regency Spinoza Hotel

NEMESYS heeft de opdracht gekregen voor het leveren en installeren van de vaste telefonie voor het nieuwe Hyatt Regency Spinoza Hotel aan de Sarphatistraat in Amsterdam. De keuze kwam tot stand na een uitgebreid tender-traject.

MiVoice Business

NEMESYS voorziet het nieuwe hotel van een MiVoice Business telefoniesysteem van Mitel. Het is een volledig redundante telefonieomgeving voor 211 hotelkamers inclusief de vaste en draadloze telefonie voor de 'back of house'. Daarnaast bevat het systeem een geïntegreerde hospitality oplossing van TigerTMS met call accounting, room status en uitgebreide hotelgast faciliteiten.

Hyatt Regency Spinoza Hotel

De Amerikaanse hotelketen Hyatt bouwt een internationaal 5-sterren hotel met 211 kamers op de locatie van het voormalige Emma Kinderziekenhuis aan de Sarphatistraat in de binnenstad van Amsterdam. Een deel van de 19e eeuwse gevels van het oude ziekenhuis is geïntegreerd in het nieuwbouw ontwerp dat zich onderscheidt door geglazuurde keramische tegels met markante raampartijen.

De toekomstige hotelgasten beschikken straks over 211 kamers waaronder 15 suites, conferentiefaciliteiten, een balzaal, bar & lounge, restaurant, binnentuin, gym & spa en de Hyatt Regency Club. In de ondergrondse laag komen de zogenaamde ‘back of house’ en de parkeergarage met circa 38 parkeerplaatsen.

OVER NEMESYS

NEMESYS is een fullservice system integrator voor de zakelijke markt. NEMESYS levert, al sinds 1990, betrouwbare communicatie oplossingen en is gespecialiseerd in (hosted) telefonie, VoIP, mobiele telefonie, contactcenters, unified communications, IT-infra en -beveiliging. Tot de opdrachtgevers behoren o.a. overheidsinstellingen, transport, dienstverlening, industrie en onderwijs.