
Met de smartphone-app kan ik de vaste kantoortelefoon heel gemakkelijk doorschakelen naar mijn smartphone. Zo zijn we optimaal bereikbaar.
Safe2Drive, een thuisbrengservice uit Klaaswaal, werkt met Hosted Telefonie van Nemesys. André van Diejie, eigenaar van de thuisbrengservice, zegt zeer tevreden te zijn over deze VoiP-dienst – vooral omdat hij gebruik kan maken van de handige smartphone-app!

BEDRIJF UIT HOEKSCHE WAARD MAAKT GEBRUIK VAN HOSTED TELEFONIE
Safe2Drive is een thuisbrengservice waar klanten een chauffeur kunnen bestellen die hen in hun eigen auto naar de gewenste bestemming brengt. Daarnaast biedt Safe2Drive diensten als privéchauffeurs, airportservice en valetparking.
Het bedrijf uit Hoeksche Waard belde al enige tijd via internet, maar miste bij hun vorige telecomaanbieder enkele zaken. André van Diejie vertelt: “Wij wilden graag een vaste telefoon op kantoor en wij wilden alle inkomende telefoontjes eenvoudig door kunnen schakelen naar de mobiele telefoons van onze chauffeurs.
Bovendien wilden wij een helpdesk die ook buiten kantoortijden bereikbaar is – wij zijn immers dag én nacht in bedrijf. Nemesys biedt deze én andere functionaliteiten met Hosted Telefonie.”
GEMAKKELIJK DOORSCHAKELEN MET SMARTPHONE-APP
Inmiddels werkt Safe2Drive een aantal maanden met Hosted Telefonie en het bevalt ‘super’. “Met de smartphone-app kan ik de vaste kantoortelefoon heel gemakkelijk naar mijn mobiele telefoon doorschakelen. Zo kan ik vanuit huis belletjes aannemen en deze doorzetten naar de betreffende chauffeur. Alle chauffeurs hebben een zakelijke smartphone, zodat zij onderweg altijd bereikbaar zijn. Belt de chauffeur een klant terug, dan verschijnt ons algemene 085-nummer in het scherm. Dat straalt professionaliteit uit.”
TOCH BEREIKBAAR TIJDENS PROVIDERSTORING
André zegt bovendien tevreden te zijn over de service van Nemesys. “Nemesys komt niet alleen alle afspraken na: de medewerkers zijn ook nog eens heel behulpzaam en betrokken. Zo werkte ik onlangs vanuit huis, toen ik door een netwerkstoring geen bereik had op mijn mobiele telefoon. Door de storing was ook Safe2Drive niet bereikbaar. Het was vrijdagavond, maar gelukkig kon ik de helpdesk van Nemesys bellen. Binnen een minuut had de helpdeskmedewerker ons bedrijfsnummer doorgeschakeld naar een ander mobiel nummer, zodat wij toch bereikbaar waren!
Na het weekend nam de helpdeskmedewerker contact op om te vragen of de netwerkproblemen voorbij waren en hij nog iets voor ons kon betekenen. Dat was prettig!”