Cloud telefonie

Met cloud telefonie – ook wel hosted telefonie genoemd – wordt jouw onderneming optimaal wendbaar op het gebied van zakelijke telefonie. Er is geen fysieke telefooncentrale meer nodig: alles gebeurt via een VoIP-aansluiting op het centrale communicatieplatform in de cloud. Dat maakt cloud telefonie optimaal schaalbaar, betaalbaar én flexibel.

Keuzevrijheid in zakelijke telefonie

Kiezen voor hosted telefonie betekent ook kiezen voor vrijheid. Want een vaste telefoon op het bureau is niet meer mogelijk. Medewerkers kunnen, dankzij vast-mobielintegratie, ook bellen via de mobiele telefoon. Of zelfs via een headset aan de computer, waarbij helemaal geen telefoontoestel meer nodig is.

Cloud telefonie

Met cloud telefonie betaal je een vast bedrag per medewerker per maand, dus je bent lekker flexibel en hebt geen hoge investeringen in hardware. Groeit je bedrijf? Dan groeit het aantal aansluitingen mee. En andersom natuurlijk ook. Bovendien bespaar je direct op de gesprekskosten en verhoog je de bereikbaarheid en mobiliteit van je bedrijf en je medewerkers. Het instellen van belmenu’s en afwezigheidsmeldingen is gemakkelijker dan ooit.

Deze cloud telefonie-omgeving staat in diverse, optimaal beveiligde Nederlandse datacenters. De stabiliteit en bereikbaarheid zijn dus gegarandeerd.  

Voordelen van cloud telefonie

  • Lagere en heldere kosten.
  • Een vast bedrag per gebruiker per maand.
  • Meer functionaliteit.
  • Schaalbaar en flexibel.
  • Onderweg je bereikbaarheid regelen.
  • CRM/ERP-database integratie.

Toch liever een eigen telefooncentrale?

Bij sommige bedrijven en organisaties past een eigen telefooncentrale of een hybride cloudoplossing simpelweg beter dan een 100% cloud oplossing. Is dat ook bij jou het geval? Dat bespreken we graag met je. Maak snel een afspraak voor meer informatie.

Meer weten?

Neem contact met ons op!