De beste klant- beleving in jouw contactcenter

Klanten zijn pas écht tevreden als ze merken dat er naar hun wensen wordt geluisterd. Letterlijk. Technologie zoals een contactcenter helpt daarbij – en zeker niet alleen bij grote organisaties. Nemesys richt jouw contactcenter slim in. Zo kun je klanten snel en efficiënt helpen, zowel telefonisch als via online kanalen. Het resultaat? Een betere klantbeleving en een hogere tevredenheid.

Multichannel contactcenter

Met een efficiënte telefonieoplossing kunnen we een contactcenter creëren dat telefoonverkeer slim verdeelt over medewerkers. Zo hoeven klanten nooit lang te wachten op antwoord. Het is bovendien mogelijk om je primaire applicaties, zoals een CRM- of ERP-systeem te koppelen aan de telefonie. Op die manier verschijnt het juiste klantdossier al bij het opnemen van de telefoon in beeld. Om klanten volledige vrijheid te geven in de manier waarop ze met jouw bedrijf communiceren, kan Nemesys ook andere media effectief routeren voor behandeling door de klantenservice. Daarbij kun je bijvoorbeeld denken aan:

  • WhatsApp
  • Email
  • Webchat
  • IoT
  • Integraties met je primaire applicaties zoals CRM/ ERP