Altijd bereikbaar
met telefonie op maat

Of je nu met z’n tweeën in een portacabin zit, of met duizend medewerkers in twaalf vestigingen: je wilt altijd en overal bereikbaar zijn. Maar de manier waarop hangt helemaal af van jouw wensen, eisen en werkwijze. Voor elk bedrijf heeft Nemesys een telefonieoplossing die nu én in de toekomst precies bij jou past. Van eenvoudige systemen met een paar gebruikers tot uitgebreide multi-channel contact centers.

Van vaste lijn tot videoconferencing

Wil je een vaste lijn? Flexibele mobiele abonnementen? Of volledig plaatsonafhankelijk werken? Nemesys heeft de juiste oplossing.

  • Traditionele telefonie, VoIP/IP-telefonie of een mix
  • Cloudtelefonie (hosted)
  • Hybride telefonie: een mix van traditioneel en cloud
  • Integraties voor Skype for Business  / Microsoft Teams
  • Vast-mobiel integratie
  • CRM /ERP-database-integratie
  • Oplossingen voor contact centers
  • Unified Communications
  • Centralisatie van beheer en applicaties
  • Flex- en thuiswerkplekken
  • Videocommunicatie

Onderhoud van telefooncentrales

Elke telefooncentrale heeft onderhoud nodig. Bijvoorbeeld een softwareupdate, herprogrammering of uitbreiding. Bel je via VoIP in de cloud, dan kunnen we dat op afstand voor je doen. Maar ook als je nog gebruik maakt van een traditionele telefooncentrale kunnen we die voor je onderhouden. Onze technici beschikken over de kennis en ervaring van de telefonie-oplossingen van deze merken:

  • Mitel
  • Aastra (Nexspan, Connexity, Matra) 
  • Alcatel-Lucent (ook bekend als Vox Novo Office)
  • Skype / Teams integraties
  • BroadSoft
  • Telepo
  • Xelion

Meer weten?

Neem contact met ons op!