Hosted telefonie

Hosted telefonie, ook wel cloud of VoIP telefonie genoemd, vervangt steeds vaker de 'ouderwetse' fysieke telefooncentrale. Je hebt geen eigen telefoniesysteem meer nodig, alleen nog een vast of mobiel toestel. Een VoIP aansluiting op het centrale communicatieplatform in de cloud zorgt voor de rest.

HOSTED/ CLOUD TELEFONIE 

Met hosted telefonie betaal je een vast bedrag per medewerker per maand, dus je bent lekker flexibel en hebt geen hoge investeringen. Bovendien bespaar je direct op de gesprekskosten en verhoog je de bereikbaarheid en mobiliteit van je bedrijf en je medewerkers.

NEMESYS is partner van HostedXL en levert o.a. deze cloud telefonie dienst. Deze telefonie-omgeving staat in 2 datacenters en hier zijn allerlei voorzieningen getroffen om de telefonische bereikbaarheid te garanderen. Je belt via een betrouwbare VoIP (internet) verbinding, met behoud van eigen nummers, tegen lage gesprekstarieven.

Voordelen van Hosted/ cloud telefonie

  • Lagere en heldere kosten;
  • Geen onverwachte investeringen in updates, uitbreidingen, etc.;
  • Een vast bedrag per gebruiker per maand;
  • Een besparing op de huidige gesprekskosten en abonnementen.
  • Meer functionaliteit en flexibiliteit;
  • Eenvoudig bellen vanuit internet, MS Outlook, etc.;
  • Onderweg je bereikbaarheid regelen;
  • Flexibel in aantallen groeien en krimpen.

 

TOCH LIEVER EEN EIGEN TELEFOONCENTRALE?

Bij sommige bedrijven en organisaties past een eigen telefooncentrale simpelweg beter dan een hosted telefonie oplossing. Dat is afhankelijk van diverse factoren. Onze adviseurs vertellen je graag meer!