Het klantgerichte contact center en de digitale klantervaring

Steeds meer klanten vertrouwen tegenwoordig op digitale communicatie, zoals e-mail, sms, webchat en social media, om in contact te treden met je bedrijf. Multichannel Contact Centers bieden klanten de flexibiliteit om de contactmethode te kiezen die hen op dat moment het best uitkomt.

Bovendien betekent dit dat je organisatie via alle kanalen dezelfde snelle en vakkundige ervaring moet bieden. Door de juiste hulpmiddelen in huis te halen, kun je ervoor zorgen dat je bedrijf aan deze veranderende eisen kan voldoen.

Multichannel

Of je nu een helpdesk of informatiebalie hebt met een paar medewerkers of een groot contact center, met Mitel bieden wij een passende oplossing die eenvoudig te gebruiken is, modulair uit te bouwen is en veel rapportagemogelijkheden biedt.

Op basis van het MiContact Center-portfolio kies je de bouwstenen die voor jouw klantcontact relevant zijn. Je maakt het zo basic of uitgebreid als je wilt en laat je medewerkers overal werken waar zij beschikken over een internetverbinding.

Na een bepaalde periode uitbreiden of nieuwe zaken toevoegen? Dat kan. Zelf je processen en callflows aanpassen? Ook dat kan. Klantcontact integreren met unified communications applicaties als Microsoft Skype? Ook dat bieden wij. 

Voordelen

Wat zijn de voordelen van een multichannel Contact Center?

  • Profiteer van bewezen rendement van investeringen en omzetontwikkeling;
  • Bied de persoonlijke service die klanten verwachten;
  • Neem een voorsprong op je concurrenten en verbeter je klantenbinding.

Download bovenstaande infographic >>

 

Integratie

Als system integrator en authorized Mitel partner helpen wij je graag om Mitel oplossingen te integreren in je huidige communicatie omgeving. Bel voor een vrijblijvende afspraak, 088-633 1000.